Erra Fazira Wiki, Bio, Age, Net Worth.


Erra Fazira - Wiki, Bio, Age, Net Worth, Height, Family, Trivia and more


 Ramai sangat tanyakan so harini Erra share dengan korang. Nak jaga badan ni mudah je. Yang penting kena RAJIN 🤭 

Erra amalkan @breakoat ni sehari 1 sachet pun dah cukup. Korang nak tak Erra belanja diskaun special? Kalau nak komen je “NAK” dekat ruangan komen 😍

 Setelah berteka-teki setiap minggu, akhirnya jawapan dah terungkai! 😍 Selamat datang Erra Fazira! Mulai 7 Februari, Duo SINAR bersama @falyqhikyle@hefnysahad@errafazira Petang anda pasti akan lebih bersemangat, pengisian bermanfaat & menghiburkan!

Terus dengarkan Duo SINAR setiap Isnin-Jumaat jam 3 petang - 7 petang! 

 #DuoSINAR

 Akhirnya… persoalan dah terjawab!! @falyqhikyle meneka dgn cemerlangnya.. 👏🏻👏🏻 @hefnysahad agak teraba2 dalam kesamaran 😄 (tu laa.. suka lagi dok dalam gelap..🤪) .
.
Korang… im back at @sinar_my !! 💃💃 Kali ni berTRIO dgn @falyqhikyle & @hefnysahad .. Kami bertiga akan menemani anda setiap Isnin- Jumaat. 3-7pm 😘 Jangan lupa tauuu… .
.
Sinar.syok.my
Saluran Astro 857 .
..

 Dak @anwararshad ni punnn.. kalau nak tebakar.. tebakar sorang2 bole tak?!! 🙄 Pas tu dia ingat kita ni jantan agaknya 🤨Sepenuh tenaga tarik tangan ekkkk 🤪 .

 Orang kata beg perempuan ni lagi besar lagi macam-macam benda nak letak kan? 

Ha betul lah tu! Saya pun sama je macam uolz.. Kalau boleh nak angkut semua keperluan diri satu almari 🤣

Follow @faithfleurhq ❤️

 #FaithFleurByCtymary

 Innalillahiwainnailaihirojiun.. .
.
Sejak kebelakangan ini.. macam2 kejadian berlaku disekeliling kita.. bukan saja di Malaysia malah diseluruh dunia.. Bencana demi Bencana melanda.. benarlah bagai dikata.. dunia semakin uzur.. Bukan saja manusia bisa tenat .. dunia juga menghadapi proses yang sama.. 
.
Tiba masanya kita tingkatkan kesedaran.. perbetulkan eco system yg memudaratkan.. samada jangka masa pendek mahupun panjang... Kita cari solusi dan segala bentuk pendekatan untuk meringankan beban bumi yg semakin memberontak.. InsyaAllah kita masih bole berubah!! 🥺 
.
Moga Allah lindungi kita semua.. Jangan berhenti berusaha.. jangan pernah berhenti berdoa.. JOM UBAH DEMI KEBAIKKAN..!! .
.
Salam takziah kepada keluarga mangsa tanah runtuh Batang Kali serta mereka yg terjejas akibat banjir di seluruh Malaysia.. Moga kalian dberi kekuatan dan kesabaran.. Moga musibah ini diganti dengan kebaikkan serta Rahmat Allah.. amiiinnnn.. 🤲

Erra Fazira Bio

Not much known

Trivia

Not much known

Personal Life

Not much known

Education

Not much known

Erra Fazira Age

Not much known, born on Not much known

Erra Fazira Net Worth

Erra Fazira Net Worth Estimated at $Not much known USD

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Follow Us

facebook logoinstagram logotwitter logolinkedin logo

Copyright 2020-2024 Insiflow.com