shahidadherbs Instagram Analytics, Stats, Followers Count.

View the daily Instagram analytics of shahidadherbs. Find out full analytics and statistics below.

Nur Shahida Mohd Rashid Engagement Rate: 0.69%

Instagram Engagement Analytics for @shahidadherbs per post

Avg. Likes

17.3K

Avg. Comments

196

Avg. Engagement

0.69%

Latest Posts

Check out the most recent shahidadherbs Instagram photos! Click on any post to find Analytics for it.

Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul…..kali ni staff saya @sugehecoresort di janda baik turun padang hulur bantuan dan juga bantu kemaskan rumah mereka yg terkesan di Kampung Janda Baik….

  • heart
    2.3K Likes
  • heart
    42 Comments
  • engagement
    0.09% Engagement
  • heart
    2.3K
  • heart
    42
  • engagement
    0.09%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Sebenarnya jauh di sudut hati saya rasa ralat sangat tak ada bersama2 di malaysia ketika banjir berlaku….3 hari setelah berada di turki kami dikejutkan dgn banjir besar yg hampir melumpuhkan banyak tempat… . Apa yg mampu saya lakukan hanya mampu memberi amanah kepada kakitangan kami utk membeli keperluan barangan banjir untuk diagihkan…..semoga anda semua tabah dgn ujian ini.. . semua sumbangan ini adalah daripada @dherbsholdingshq @as.hijabofficial dan sebenarnya anda juga adalah peyumbang tanpa sedar kerana telah memberi sokongan kepada produk2 keluaran kami❤️❤️ . Tq semua kakitangan kesayangan @qistinamusa @fatin.efriandi @nazril.azri.official @raffizul_raja @tjdntrmn @mamaomey6583 dan kak niza juga lain2 yg saya x tag ya…😇😇

  • heart
    21.2K Likes
  • heart
    165 Comments
  • engagement
    0.81% Engagement
  • heart
    21.2K
  • heart
    165
  • engagement
    0.81%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Ikhlaskan hati aku …❤️❤️ Ikhlaskan hati ku Ya Allah dia atas setiap dugaan yang telah Engkau takdirkan untuk aku dan juga mereka yg dilanda musibah serta ujian❤️ . Tudung warda @as.hijabofficial

  • heart
    19.6K Likes
  • heart
    127 Comments
  • engagement
    0.75% Engagement
  • heart
    19.6K
  • heart
    127
  • engagement
    0.75%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Selamat Hari Jadi Mak @bondarozitaibrahim ….Terima kasih kerana telah menyayangi saya seperti anak mak sendiri. Semoga Mak diberi keberkatan dalampertambahan usia,sihat tubuh badan diberi kebahagiaan dunia dan akhirat❤️❤️

  • heart
    17K Likes
  • heart
    121 Comments
  • engagement
    0.65% Engagement
  • heart
    17K
  • heart
    121
  • engagement
    0.65%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Alhamdulillah seronok baca posting2 rakyat malaysia membantu tanpa mengira kaum dan bangsa…tanpa mengira samada sudah vaksin atau belum dan tanpa mengira fahaman politik.. . Syukur kita punya rakyat yg prihatin…ada yg bg bantuan tanpa pengetahuan…ada yg diberitahu utk mengalakkan lebih ramai yg membantu…ada yg tak berdaya membantu dari segi wang ringgit tapi membantu dari segi tenaga dan masa…ada juga yg memberi pinjam kenderaan dan macam2 lagi……membantu menghebahkan di media sosial juga satu bantuan…jadi kita semua saling membantu…. . #rakyatbanturakyat #kitajagakita

  • heart
    20.3K Likes
  • heart
    175 Comments
  • engagement
    0.78% Engagement
  • heart
    20.3K
  • heart
    175
  • engagement
    0.78%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

kakak dan adik-adiknya🤣🤣…saja sedapkan diri sendiri kan 😇😇 #holidayinturkey🇹🇷

  • heart
    20.2K Likes
  • heart
    148 Comments
  • engagement
    0.77% Engagement
  • heart
    20.2K
  • heart
    148
  • engagement
    0.77%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Lama tak bercuti dengan anak2 di luar negara..anak2 paling teruja…sini sejuk sangat….tapi seronoknya sebab happening je di mana2..paling best dapat kumpul ramai2 masak dan makan….

  • heart
    11.8K Likes
  • heart
    58 Comments
  • engagement
    0.45% Engagement
  • heart
    11.8K
  • heart
    58
  • engagement
    0.45%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Seluruh Janda Baik Banjir…tak terkecuali Sugeh Resort @sugehecoresort pun banjir…tak ada apa yg saya harapkan melainkan semua pelanggan saya selamat….duit boleh cari…nyawa sangat berharga…Jaga diri semua……Bekalan Elektrik di seluruh janda baik dah terputus…sekarang kami bergantung pada gengset yg bila2 masa akan habis minyak nya….saya sayang anda semua…Tak ada apa yg yg mampu kita lakukan ketika ini melainkan berdoa mudahan semua ini segera berakhir…yg terkandas di @sugehecoresort kami benarkan anda tinggal di sana sementara jalan keluar di baiki…..semoga semuanya selamat.. . p/s : mana2 Pelanggan boleh postpone ya…..saya memahami situasi anda❤️❤️

  • heart
    40.7K Likes
  • heart
    339 Comments
  • engagement
    1.56% Engagement
  • heart
    40.7K
  • heart
    339
  • engagement
    1.56%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Anak bujang saya ni baru 13 tahun…rasa mcm je bersalin ammar tetiba dah besar😱😱

  • heart
    49K Likes
  • heart
    355 Comments
  • engagement
    1.87% Engagement
  • heart
    49K
  • heart
    355
  • engagement
    1.87%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

Dunia ni bukan rumah kita❤️❤️ #turkey . tudung warda @as.hijabofficial

  • heart
    50.6K Likes
  • heart
    274 Comments
  • engagement
    1.93% Engagement
  • heart
    50.6K
  • heart
    274
  • engagement
    1.93%
Nur Shahida Mohd Rashid Instagram
shahidadherbs Instagram

My girl #Turkey❤️❤️

  • heart
    30.1K Likes
  • heart
    190 Comments
  • engagement
    1.15% Engagement
  • heart
    30.1K
  • heart
    190
  • engagement
    1.15%

FAQ - shahidadherbs Instagram Account Stats

Here are some of the frequently asked questions about Nur Shahida Mohd Rashid Instagram Account.

Answer: shahidadherbs Instagram account has 2.6M followers.
Answer: Engagement rate of shahidadherbs Instagram is 0.69%
Answer: Average likes are about 17.3K per post.
Answer: Average comments are about 196 per post.
Answer: Official Nur Shahida Mohd Rashid username Instagram is @shahidadherbs