@greenstagram.il

green By Shufersal

Unknown
class="content__text"
 מחפשים נשנוש מתוק, מאוזן וטעים?! 😍
בשביל זה אנחנו פה! 

חיתוכיות שיבולת שועל עם חמאת בוטנים ושוקולד מריר! 

מצרכים:
חבילת שיבולת שועל אורגנית להכנה מהיר שופרסל גרין
סירופ מייפל אורגני טבעי של ופרסל גרין
חמאת בוטנים טבעית של שופרסל גרין
שמן קוקוס אורגני של שופרסל גרין

אופן הכנה:
טוחנים את שיבולת השועל במעבד מזון עד לקבלת מרקם דק, מוסיפים חצי כוס מייפל וחצי כוס חמאת בוטנים ומעבדים שוב במעבד המזון עד לקבלת מרקם בצקי. יוצקים לתבנית, משטחים ומעבירים וצינון. 
בינתיים מכינים את שכבת חמאת הבוטנים – שמים בקערה מה שנותר מחמאת הבוטנים, מוסיפים חצי כוס מיפל וחצי כוס שמן קוקוס (מומס במיקרו). מערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה, ויוצקים על גבי שכבת הבסיס (שיבולת השועל). מעבירים לצינון במקרר/פריזר. 
ממיסים שוקולד עם מעט שמן קוקוס בפולסים של 30 שניות במיקרו ויוצקים על שכבת חמאת הבוטנים. מעבירים לצינון. 
מוציאים מהמקרר, חותכים לגודל הרצוי, ובתאבון!

class="content__text" מחפשים נשנוש מתוק, מאוזן וטעים?! 😍 בשביל זה אנחנו פה! חיתוכיות שיבולת שועל עם חמאת בוטנים ושוקולד מריר! מצרכים: חבילת שיבולת שועל אורגנית להכנה מהיר שופרסל גרין סירופ מייפל אורגני טבעי של ופרסל גרין חמאת בוטנים טבעית של שופרסל גרין שמן קוקוס אורגני של שופרסל גרין אופן הכנה: טוחנים את שיבולת השועל במעבד מזון עד לקבלת מרקם דק, מוסיפים חצי כוס מייפל וחצי כוס חמאת בוטנים ומעבדים שוב במעבד המזון עד לקבלת מרקם בצקי. יוצקים לתבנית, משטחים ומעבירים וצינון. בינתיים מכינים את שכבת חמאת הבוטנים – שמים בקערה מה שנותר מחמאת הבוטנים, מוסיפים חצי כוס מיפל וחצי כוס שמן קוקוס (מומס במיקרו). מערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה, ויוצקים על גבי שכבת הבסיס (שיבולת השועל). מעבירים לצינון במקרר/פריזר. ממיסים שוקולד עם מעט שמן קוקוס בפולסים של 30 שניות במיקרו ויוצקים על שכבת חמאת הבוטנים. מעבירים לצינון. מוציאים מהמקרר, חותכים לגודל הרצוי, ובתאבון!

January 27, 2023

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com