@saharulridzwan

SAHARUL RIDZWAN®

Malaysia
Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: Apabila seorang muslim menziarahi saudaranya yang sedang sakit, atau mengunjungi saudara muslim semata-mata kerana Allah, maka seorang malaikat berkata: Engkau dirahmati dan langkah-langkahmu diberkati dan engkau telah membina sebuah tempat tinggal di dalam syurga. (HR Tirmizi)

Buatlah apa yang termampu, semoga kita semua Allah lindung dunia akhirat. Amin Allahumma Amin

Kalau ada yang nak sampaikan bantuan kepada mangsa banjir, boleh dm @hazratfaiz38 InShaaAllah. Semoga jadi asbab hidayat seluruh umat.

Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda: Apabila seorang muslim menziarahi saudaranya yang sedang sakit, atau mengunjungi saudara muslim semata-mata kerana Allah, maka seorang malaikat berkata: Engkau dirahmati dan langkah-langkahmu diberkati dan engkau telah membina sebuah tempat tinggal di dalam syurga. (HR Tirmizi) Buatlah apa yang termampu, semoga kita semua Allah lindung dunia akhirat. Amin Allahumma Amin Kalau ada yang nak sampaikan bantuan kepada mangsa banjir, boleh dm @hazratfaiz38 InShaaAllah. Semoga jadi asbab hidayat seluruh umat.

December 20, 2021

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com