@officialjohor

JOHOR DARUL TA’ZIM FC

Malaysia

 SAMBUTAN KEJUARAAN JDT SEJAK 2014 YANG TERBESAR DALAM INDUSTRI SUKAN MALAYSIA

Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) telah mengadakan sambutan yang terhebat dalam industri sukan Malaysia apabila meraikan kejuaraan memenangi Liga Super Malaysia, yang mana Harimau Selatan telah memenanginya lapan kali berturut-turut sejak 2014.

Kami sentiasa lain dari yang lain dan melakukan apa-apa sahaja dalam skala yang lebih besar dan lebih baik, di dalam dan di luar padang.

Antara perkara menarik pada setiap sambutan termasuk pertunjukan bunga api, persembahan dron, laser dan lampu, gimik 'augmented reality' serta persembahan dari artis tempatan dan luar negara. 

Persembahan bunga api selama tiga minit setiap tahun adalah antara durasi paling lama manakala 500 dron oleh Intel pada sambutan 2019 adalah persembahan dron terbesar di Malaysia.

Selain bermotif menyambut kejuaraan, sambutan itu turut menjadi acara untuk Bangsa Johor dan semua penyokong Harimau Selatan sama-sama meraikannya. Luaskan Kuasamu Johor.

———

JDT TITLE CELEBRATIONS SINCE 2014 THE BIGGEST IN MALAYSIAN SPORTS INDUSTRY

Johor Darul Ta'zim FC (JDT) have had some of the best celebrations in the Malaysian sports industry when commemorating winning the Malaysia Super League, which the Southern Tigers have won eight consecutive times since 2014.

We have always been different and done things on a much bigger and greater scale, on and off the pitch.

Among the highlights of each celebration include fireworks, drone shows, laser & light shows, augmented reality gimmicks and local & international artist performances.

The annual over three minutes of fireworks is among the longest duration while the 500 drones by Intel in the 2019 celebration was then the largest drone show in Malaysia.

In addition to celebrating the title, the celebration also serves as an event for Johoreans and fans of the Southern Tigers to come together. Luaskan Kuasamu Johor.

Hidup Johor Demi Johor
 #HarimauSelatan
 #SouthernTigers
 #PermataSelatan
 #JewelOfTheSouth
 #JDTuntukSemua
 #JDTforAll

SAMBUTAN KEJUARAAN JDT SEJAK 2014 YANG TERBESAR DALAM INDUSTRI SUKAN MALAYSIA Kelab Bolasepak Johor Darul Ta'zim (JDT) telah mengadakan sambutan yang terhebat dalam industri sukan Malaysia apabila meraikan kejuaraan memenangi Liga Super Malaysia, yang mana Harimau Selatan telah memenanginya lapan kali berturut-turut sejak 2014. Kami sentiasa lain dari yang lain dan melakukan apa-apa sahaja dalam skala yang lebih besar dan lebih baik, di dalam dan di luar padang. Antara perkara menarik pada setiap sambutan termasuk pertunjukan bunga api, persembahan dron, laser dan lampu, gimik 'augmented reality' serta persembahan dari artis tempatan dan luar negara. Persembahan bunga api selama tiga minit setiap tahun adalah antara durasi paling lama manakala 500 dron oleh Intel pada sambutan 2019 adalah persembahan dron terbesar di Malaysia. Selain bermotif menyambut kejuaraan, sambutan itu turut menjadi acara untuk Bangsa Johor dan semua penyokong Harimau Selatan sama-sama meraikannya. Luaskan Kuasamu Johor. ——— JDT TITLE CELEBRATIONS SINCE 2014 THE BIGGEST IN MALAYSIAN SPORTS INDUSTRY Johor Darul Ta'zim FC (JDT) have had some of the best celebrations in the Malaysian sports industry when commemorating winning the Malaysia Super League, which the Southern Tigers have won eight consecutive times since 2014. We have always been different and done things on a much bigger and greater scale, on and off the pitch. Among the highlights of each celebration include fireworks, drone shows, laser & light shows, augmented reality gimmicks and local & international artist performances. The annual over three minutes of fireworks is among the longest duration while the 500 drones by Intel in the 2019 celebration was then the largest drone show in Malaysia. In addition to celebrating the title, the celebration also serves as an event for Johoreans and fans of the Southern Tigers to come together. Luaskan Kuasamu Johor. Hidup Johor Demi Johor #HarimauSelatan #SouthernTigers #PermataSelatan #JewelOfTheSouth #JDTuntukSemua #JDTforAll

April 17, 2022

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com