@laishamag

לאשה

Unknown
class="content__text"
 יהודה לוי נמצא תחת מתקפה. כולם רוצים להכיר לו, לשדך לו. כולם בלחץ מאחר שבגיל ארבעים ושלוש, שלא נדע, הוא עדיין לא הביא ילדים לעולם. "רוצים שאני 'אסתדר', שתהיה לי משפחה", מספר לוי בראיון לאיתי סגל שפורסם בסוף השבוע ב"שבעה לילות". "כל הזמן שואלים אותי מה יהיה. מלא אנשים שמרשים לעצמם לפלוש לתוך המרחב האישי, כי זה נראה להם טבעי: אני אצלם בסלון כבר המון שנים. אז למה לא לנהל איתי שיחה סופר אישית באמצע הרחוב? מנסים לשדך לי, להכיר לי, להציע בלי סוף. אני מנסה לנקות את הרעש הזה ולהתקדם". 
איך קרה שדווקא יהודה לוי הפך לרווק של המדינה? ומדוע בכלל הרווקות שלו (להזכירכן, הוא גרוש) נתפסת כבעיה? בדרך כלל רווקות נתפסת כבעייתית – או נכון יותר לומר, כמחלה סופנית - אצל נשים, ואילו לגברים נהוג להעניק את הכינוי "רווק מבוקש" ולהניח שהבחור פשוט עדיין לא הצליח לבחור. רוצות דוגמאות? בבקשה: ג'ורג' קלוני התחתן עם אם ילדיו בגיל חמישים ושלוש, ולא זכור לי שעד אז מישהו היה בלחץ. גם בישראל, לא זכורה לי רמה כזו של הצקה לרווקים דוגמת עופר שכטר, ירון ברובינסקי או אם ללכת יותר אחורה, ארז טל (שנישא בגיל ארבעים וארבע).
אז מה יש בלוי שגורם להמוני העם להסתער עליו ולנסות להפוך אותו מבודד לצמד? אולי זו העובדה שהוא כבר פעמיים הגיע מבחינתנו לארץ המובטחת (באירוסים לנינט ובנישואים לשלומית מלכה), אבל בסוף לא. אולי זו רמת הנגישות והחמידות הגבוהה שהוא משדר. אולי הרצון שלו להיות אבא נוגע בלב של הרבה מאוד אנשים. בכל מקרה, אפשר לראות בכל המצב הזה גם מידה של צדק פואטי: הרווקה שהכי מציקים לה כרגע היא בכלל רווק. יהודה, תחזיק מעמד.
כתבה: @liorashus 
צילום: @shaiyehezkel7

class="content__text" יהודה לוי נמצא תחת מתקפה. כולם רוצים להכיר לו, לשדך לו. כולם בלחץ מאחר שבגיל ארבעים ושלוש, שלא נדע, הוא עדיין לא הביא ילדים לעולם. "רוצים שאני 'אסתדר', שתהיה לי משפחה", מספר לוי בראיון לאיתי סגל שפורסם בסוף השבוע ב"שבעה לילות". "כל הזמן שואלים אותי מה יהיה. מלא אנשים שמרשים לעצמם לפלוש לתוך המרחב האישי, כי זה נראה להם טבעי: אני אצלם בסלון כבר המון שנים. אז למה לא לנהל איתי שיחה סופר אישית באמצע הרחוב? מנסים לשדך לי, להכיר לי, להציע בלי סוף. אני מנסה לנקות את הרעש הזה ולהתקדם". איך קרה שדווקא יהודה לוי הפך לרווק של המדינה? ומדוע בכלל הרווקות שלו (להזכירכן, הוא גרוש) נתפסת כבעיה? בדרך כלל רווקות נתפסת כבעייתית – או נכון יותר לומר, כמחלה סופנית - אצל נשים, ואילו לגברים נהוג להעניק את הכינוי "רווק מבוקש" ולהניח שהבחור פשוט עדיין לא הצליח לבחור. רוצות דוגמאות? בבקשה: ג'ורג' קלוני התחתן עם אם ילדיו בגיל חמישים ושלוש, ולא זכור לי שעד אז מישהו היה בלחץ. גם בישראל, לא זכורה לי רמה כזו של הצקה לרווקים דוגמת עופר שכטר, ירון ברובינסקי או אם ללכת יותר אחורה, ארז טל (שנישא בגיל ארבעים וארבע). אז מה יש בלוי שגורם להמוני העם להסתער עליו ולנסות להפוך אותו מבודד לצמד? אולי זו העובדה שהוא כבר פעמיים הגיע מבחינתנו לארץ המובטחת (באירוסים לנינט ובנישואים לשלומית מלכה), אבל בסוף לא. אולי זו רמת הנגישות והחמידות הגבוהה שהוא משדר. אולי הרצון שלו להיות אבא נוגע בלב של הרבה מאוד אנשים. בכל מקרה, אפשר לראות בכל המצב הזה גם מידה של צדק פואטי: הרווקה שהכי מציקים לה כרגע היא בכלל רווק. יהודה, תחזיק מעמד. כתבה: @liorashus צילום: @shaiyehezkel7

February 26, 2023

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com