@gardenia_kl

Gardenia Bakeries (KL) Sdn Bhd

Unknown
class="content__text"
 Program Kecemerlangan "๐—ก๐˜‚๐˜๐—ฟ๐—ถ๐˜€๐—ถ ๐—ฆ๐—ฒ๐—ถ๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐—ป๐—ด, ๐— ๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—ฑ ๐—–๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ด" Bersama Gardenia Breakthru 2023 telah berlangsung di Victoria Institution hari ini. Turut hadir menyaksikan program ini adalah Timbalan Pengarah, Sektor Perancangan Dan Pengurusan Pejabat Pendidikan Daerah, Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, serta warga Gardenia Bakeries (KL) Sdn. Bhd.

Program ini bertujuan untuk membudayakan gaya hidup sihat dan meningkatkan kesedaran pemakanan yang baik di kalangan pelajar di bawah kempen ๐Ÿด๐—–๐—ง๐—œ๐—ฉ๐—˜โ„ข๏ธ ๐—ฆ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐—น ๐—ง๐—ผ๐˜‚๐—ฟ yang akan melibatkan 69,000 orang pelajar dari 55 buah sekolah menengah terpilih di seluruh Semenanjung Malaysia.

Pihak Gardenia juga ingin berterima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan program ini. Kami juga berharap pelajar-pelajar dapat menerapkan gaya kehidupan yang positif apabila dewasa kelak.

 #GardeniaKL #GardeniaBreakthru #MengatasiSetiapHalangan #BreakThroughAllBarriers

class="content__text" Program Kecemerlangan "๐—ก๐˜‚๐˜๐—ฟ๐—ถ๐˜€๐—ถ ๐—ฆ๐—ฒ๐—ถ๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐—ป๐—ด, ๐— ๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—ฑ ๐—–๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ด" Bersama Gardenia Breakthru 2023 telah berlangsung di Victoria Institution hari ini. Turut hadir menyaksikan program ini adalah Timbalan Pengarah, Sektor Perancangan Dan Pengurusan Pejabat Pendidikan Daerah, Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, serta warga Gardenia Bakeries (KL) Sdn. Bhd. Program ini bertujuan untuk membudayakan gaya hidup sihat dan meningkatkan kesedaran pemakanan yang baik di kalangan pelajar di bawah kempen ๐Ÿด๐—–๐—ง๐—œ๐—ฉ๐—˜โ„ข๏ธ ๐—ฆ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐—น ๐—ง๐—ผ๐˜‚๐—ฟ yang akan melibatkan 69,000 orang pelajar dari 55 buah sekolah menengah terpilih di seluruh Semenanjung Malaysia. Pihak Gardenia juga ingin berterima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan program ini. Kami juga berharap pelajar-pelajar dapat menerapkan gaya kehidupan yang positif apabila dewasa kelak. #GardeniaKL #GardeniaBreakthru #MengatasiSetiapHalangan #BreakThroughAllBarriers

May 19, 2023

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright ยฉ 2024 insiflow.com