@faithfleurhq

RAWATAN RAMBUT GUGUR

Unknown
class="content__text"
 HAIR MIST by Faith Fleur adalah produk perawatan rambut berupa spray dengan beragam manfaat, mulai bermula dari haruman yang wangi pada rambut sehingga melembapkan rambut.

Hair mist juga sering disebut sebagai pewangi rambut kerana fungsinya mampu menghalau bau yang kurang enak, lindungi dari kotoran serta cahaya UV.

Selain heat protection spray, anda juga dapat melindungi rambut dengan hair mist yang mengandungi tambahan vitamin. Dengan menggunakan produk ini dalam keadaan rambut yang masih lembap akan membuat rambut tetap wangi dan lembut.

Bestkan?
Jom lindungi rambut kita supaya ia kekal sihat dan cantik ๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘๐Ÿป

๐Ÿ“Œ Lihat feedback kami di โ–ถ๏ธ @faithfleurtestimonihq 

๐Ÿ“Œ Sertai kami sebagai seorang dropship di โ–ถ๏ธ @ctymary_academy 

 #faithfleurbyctymary #faithfleurmalaysia #blessyourhair #nakrambutwangi #lindungirambutdariUV #blessyourhair

class="content__text" HAIR MIST by Faith Fleur adalah produk perawatan rambut berupa spray dengan beragam manfaat, mulai bermula dari haruman yang wangi pada rambut sehingga melembapkan rambut. Hair mist juga sering disebut sebagai pewangi rambut kerana fungsinya mampu menghalau bau yang kurang enak, lindungi dari kotoran serta cahaya UV. Selain heat protection spray, anda juga dapat melindungi rambut dengan hair mist yang mengandungi tambahan vitamin. Dengan menggunakan produk ini dalam keadaan rambut yang masih lembap akan membuat rambut tetap wangi dan lembut. Bestkan? Jom lindungi rambut kita supaya ia kekal sihat dan cantik ๐Ÿฅฐ๐Ÿ‘๐Ÿป ๐Ÿ“Œ Lihat feedback kami di โ–ถ๏ธ @faithfleurtestimonihq ๐Ÿ“Œ Sertai kami sebagai seorang dropship di โ–ถ๏ธ @ctymary_academy #faithfleurbyctymary #faithfleurmalaysia #blessyourhair #nakrambutwangi #lindungirambutdariUV #blessyourhair

May 12, 2023

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright ยฉ 2024 insiflow.com