@faithfleurhq

RAWATAN RAMBUT GUGUR

Unknown
class="content__text"
 Disaat musim panas ni segala segi kita kena jaga especially berkait dengan HIDRASI. Level musim panas sekarang tak boleh dipandang remeh yea guys. Sebab itu kita kena kekal hidrasi walau macamana pun.

Bukan badan je yang kena kekal hidrasi, rambut pun kita pun kena jaga juga tau dengan cara yang betul antaranya adalah dengan memakai HAIR TONIC by FAITH FLEUR.

Kenapa HAIR TONIC? 
Hair tonic merupakan salah satu suplemen tambahan untuk kulit kepala kita. Apa yang best lagi, ia mengandungi bahan semula jadi seperti ekstrak tumbuhan dan minyak semula jadi. Ini kerana bahan semulajadi lebih effective pada rambut dan boleh membantu melembapkan dan menyuburkan kulit kepala.

So bagi mengelakkan rambut menjadi kering dan rosak. Boleh cuba HAIR TONIC by FAITH FLEUR 🫶🏻

📌 Lihat feedback kami di ▶️ @faithfleurtestimonihq 

📌 Sertai kami sebagai seorang dropship di ▶️ @ctymary_academy 

 #faithfleurbyctymary #faithfleurmalaysia #solusirambutanda #adamasalahrambut #rawatanrambut #blessyourhair

class="content__text" Disaat musim panas ni segala segi kita kena jaga especially berkait dengan HIDRASI. Level musim panas sekarang tak boleh dipandang remeh yea guys. Sebab itu kita kena kekal hidrasi walau macamana pun. Bukan badan je yang kena kekal hidrasi, rambut pun kita pun kena jaga juga tau dengan cara yang betul antaranya adalah dengan memakai HAIR TONIC by FAITH FLEUR. Kenapa HAIR TONIC? Hair tonic merupakan salah satu suplemen tambahan untuk kulit kepala kita. Apa yang best lagi, ia mengandungi bahan semula jadi seperti ekstrak tumbuhan dan minyak semula jadi. Ini kerana bahan semulajadi lebih effective pada rambut dan boleh membantu melembapkan dan menyuburkan kulit kepala. So bagi mengelakkan rambut menjadi kering dan rosak. Boleh cuba HAIR TONIC by FAITH FLEUR 🫶🏻 📌 Lihat feedback kami di ▶️ @faithfleurtestimonihq 📌 Sertai kami sebagai seorang dropship di ▶️ @ctymary_academy #faithfleurbyctymary #faithfleurmalaysia #solusirambutanda #adamasalahrambut #rawatanrambut #blessyourhair

May 11, 2023

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com