. یک: ما به این دنیا اومدیم که دنبال صلح باشیم، دوستی ایجاد کنیم، دلی رو شاد کنیم دو: بیش از یک سال و نیمه که دارم این پرونده و این ماجرا رو دنبال می کنم، هیچ وقت بدون سند و مدرک حرفی خدمتتون نزدم با قطعیت خدمتتون عرض می کنم متاسفانه آرمان عین همون کاری که کرده رو داره تعریف می کنه. دلایلم رو در بالای صفحه در هایلایت (غزاله_آرمان) عرض کردم می تونید ببینید. سه: بارها و بارها هممون خبر نجات یک اعدامی از پای چوبه ی دار رو شنیدیم و خوشحال شدیم، بارها شنیدیم عزیزانی مثل آقای پرستویی آقای چاووشی جان یک اعدامی رو در لحظه های آخر نجات دادن و همه خوشحال شدیم. قطعن اون اعدامی هایی که نجات پیدا کردن اشتباهات بزرگی انجام داده بودن دیگه، اونا هم قاتل بودن دیگه، اما خبر نجاتشون از پای چوبه ی دار خوشحالمون کرده. عزیزانم آرمانم یکی از این افراد خطاکاره، تازه آرمان زمانی که خطا کرده یه نوجوون هفده ساله بوده، زیر سن قانونی بوده، نزدیک به یک دهه از بهترین روزهای زندگیش رو پشت میله های زندان زندگی کرده، حالا داریم برای حلق آویز نشدنش تلاش می کنیم، همین. چهار: امیدوارم تو این زمونه ای که هر روز صبح با خبر مرگ از خواب بیدار میشیم_مرگ های کرونایی، خودکشی های روز افزون، حوادث رانندگی و..._ یک روز صبح همه با خبر بخشش و بزرگواری یک مادر از خواب بیدار بشیم. استوری هارو مطالعه کنید #غزاله_شکور #آرمان_عبدالعالی #بخشش #اعدام #مرگ #زندگی #قصاص #مادر


shahinsamadpoor

@shahinsamadpoor
N/A
.
یک: ما به این دنیا اومدیم که دنبال صلح باشیم، دوستی ایجاد کنیم، دلی رو شاد کنیم
دو: بیش از یک سال و نیمه که دارم این پرونده و این ماجرا رو دنبال می کنم، هیچ وقت بدون سند و مدرک حرفی خدمتتون نزدم با قطعیت خدمتتون عرض می کنم متاسفانه آرمان عین همون کاری که کرده رو داره تعریف می کنه. دلایلم رو در بالای صفحه در هایلایت (غزاله_آرمان) عرض کردم می تونید ببینید.
سه: بارها و بارها هممون خبر نجات یک اعدامی از پای چوبه ی دار رو شنیدیم و خوشحال شدیم، بارها شنیدیم عزیزانی مثل آقای پرستویی آقای چاووشی جان یک اعدامی رو در لحظه های آخر نجات دادن و همه خوشحال شدیم.
قطعن اون اعدامی هایی که نجات پیدا کردن اشتباهات بزرگی انجام داده بودن دیگه، اونا هم قاتل بودن دیگه، اما خبر نجاتشون از پای چوبه ی دار خوشحالمون کرده. 
عزیزانم آرمانم یکی از این افراد خطاکاره، تازه آرمان زمانی که خطا کرده یه نوجوون هفده ساله بوده، زیر سن قانونی بوده، نزدیک به یک دهه از بهترین روزهای زندگیش رو پشت میله های زندان زندگی کرده، حالا داریم برای حلق آویز نشدنش تلاش می کنیم، همین.
چهار: امیدوارم تو این زمونه ای که هر روز صبح با خبر مرگ از خواب بیدار میشیم_مرگ های کرونایی، خودکشی های روز افزون، حوادث رانندگی و..._ یک روز صبح همه با خبر بخشش و بزرگواری یک مادر از خواب بیدار بشیم.
استوری هارو مطالعه کنید
#غزاله_شکور #آرمان_عبدالعالی #بخشش #اعدام #مرگ #زندگی #قصاص #مادر

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Follow Us

facebook logoinstagram logotwitter logolinkedin logo

Copyright 2020-2024 Insiflow.com