@rotikaya

ROTIKAYA

Malaysia
Sshuu! Ini adalah rahsia, tetapi korang kena share!

AEON S.O.S. (Jualan Dalam Talian Rahsia) adalah jualan yang tak pernah ada pun sebelum ini! Sebab tu korang kena ambil tahu & grab peluang keemasan ini.

Apa yang korang perlu buat adalah kumpulkan kata laluan untuk membuka ‘kunci’ PROMOSI dengan harga rendah secara atas talian.

Ikuti langkah mudah di bawah:
1. Dari 21 Julai hingga 1 Ogos 2021, kunjungi mana-mana gedung AEON, AEON MAXVALU, pasar raya AEONBiG, AEON WELLNESS, AEON DAISO dan kedai-kedai tertentu di AEON MALL di seluruh Malaysia. Dengan pembelian melebihi RM100, anda boleh menerima kata laluan untuk membuka promosi khas atas talian nanti.
2. Layari https://secret.myaeon.com.my dari 28 Julai hingga 2 Ogos 2021.
3. Masukkan kata laluan korang untuk membuka tawaran khas tersebut.
4. Checkout dalam talian & barang korang akan dihantar ke rumah korang dalam masa 5-7 hari.

Pelbagai diskaun yang sangat rendah sehingga 80% untuk produk jenama seperti: 
KHINDS, TEFAL, peralatan elektrik Sony dan Samsung, produk peralatan tidur berjenama AKEMI, JEAN PERRY dan Winny Enliven, pen berjenama Sheaffer, minyak wangi COACH, produk penjagaan kulit Sheseido & Laneige, beg berjenama GUESS, Carlo Rino, Renoma, serbuk susu Enfragrow, produk kopi Starbuck dan macam-macam lagi yang sedang menunggu anda untuk Shop Online!

Lebih banyak anda berbelanja, semakin baik ganjaran yang dibuka! Jadi tunggu apa lagi, JOM!

* Tertakluk kepada terma dan syarat tertentu

Sshuu! Ini adalah rahsia, tetapi korang kena share! AEON S.O.S. (Jualan Dalam Talian Rahsia) adalah jualan yang tak pernah ada pun sebelum ini! Sebab tu korang kena ambil tahu & grab peluang keemasan ini. Apa yang korang perlu buat adalah kumpulkan kata laluan untuk membuka ‘kunci’ PROMOSI dengan harga rendah secara atas talian. Ikuti langkah mudah di bawah: 1. Dari 21 Julai hingga 1 Ogos 2021, kunjungi mana-mana gedung AEON, AEON MAXVALU, pasar raya AEONBiG, AEON WELLNESS, AEON DAISO dan kedai-kedai tertentu di AEON MALL di seluruh Malaysia. Dengan pembelian melebihi RM100, anda boleh menerima kata laluan untuk membuka promosi khas atas talian nanti. 2. Layari https://secret.myaeon.com.my dari 28 Julai hingga 2 Ogos 2021. 3. Masukkan kata laluan korang untuk membuka tawaran khas tersebut. 4. Checkout dalam talian & barang korang akan dihantar ke rumah korang dalam masa 5-7 hari. Pelbagai diskaun yang sangat rendah sehingga 80% untuk produk jenama seperti: KHINDS, TEFAL, peralatan elektrik Sony dan Samsung, produk peralatan tidur berjenama AKEMI, JEAN PERRY dan Winny Enliven, pen berjenama Sheaffer, minyak wangi COACH, produk penjagaan kulit Sheseido & Laneige, beg berjenama GUESS, Carlo Rino, Renoma, serbuk susu Enfragrow, produk kopi Starbuck dan macam-macam lagi yang sedang menunggu anda untuk Shop Online! Lebih banyak anda berbelanja, semakin baik ganjaran yang dibuka! Jadi tunggu apa lagi, JOM! * Tertakluk kepada terma dan syarat tertentu

July 27, 2021

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com