. @Thekhadijahs serta keluarga , bersama barisan asatizah mendoakan kebaikan buat Almarhumah dan keluarga. Dengarkan Tazkirah yang disampaikan oleh @ustazahasmaharun . Innalillahi wa inna ilaihi rojiun. Kepulangan Almarhumah Siti Sarah Raisuddin ke hadrat Ilahi membangkitkan- ustazah @ustazahasmaharun Majlis Takziah yang diketuai dan bacaan doa oleh ustazah @isfadiah, tazkirah daripada ustazah @ustazahasmaharun dan bacaan Yassin diketuai oleh ustazah @asnimansor . Syukran sahabat @thekhadijahs dan ahli keluarga yang bersama pada majlis pagi tadi. @lisasurihani @nadia.brian @jihanmuse @sherry_alhadad @ayeshasyahira @elizadsharifuddin @lizahanim79 @farahlee_ @lufyalaana @nurhelizahelmi @elfaezaulhaq @elfiraloy @daphneiking @rnadiasabrina @sheraaiyob @dianaamir @bettyrahmad @tymfatimah @hanaalmauzah dan ramai lagi yang saya tidak dapat lihat kembali nama2 mereka, tetapi semoga Allah menerima doa2 anda semua. JZK @ustazahnorhafizahmusa @profmuhayaofficial @dratiyahazmi @drhalina yang juga turut bersama dalam majlis Kepada keluarga @shuibsepahtu dan almarhumah @sitisarahraissuddin , salam takziah. Semoga bertemu dan berbahagia di syurga Allah yang kekal abadi. Al - Fatihah


dianaamir

@dianaamir
N/A
.
@Thekhadijahs serta keluarga , bersama barisan asatizah mendoakan kebaikan buat Almarhumah dan keluarga. 

Dengarkan Tazkirah yang disampaikan oleh @ustazahasmaharun . 
Innalillahi wa inna ilaihi rojiun. 

Kepulangan Almarhumah Siti Sarah Raisuddin ke hadrat Ilahi membangkitkan- ustazah @ustazahasmaharun 

Majlis Takziah yang diketuai dan bacaan doa oleh ustazah @isfadiah, 
tazkirah daripada ustazah @ustazahasmaharun 
dan bacaan Yassin diketuai oleh ustazah @asnimansor . Syukran sahabat @thekhadijahs dan ahli keluarga yang bersama pada majlis pagi tadi.

@lisasurihani @nadia.brian @jihanmuse @sherry_alhadad @ayeshasyahira @elizadsharifuddin @lizahanim79 @farahlee_ @lufyalaana @nurhelizahelmi @elfaezaulhaq @elfiraloy @daphneiking @rnadiasabrina @sheraaiyob 
@dianaamir @bettyrahmad @tymfatimah @hanaalmauzah dan ramai lagi yang saya tidak dapat lihat kembali nama2 mereka, tetapi semoga Allah menerima doa2 anda semua.

JZK @ustazahnorhafizahmusa @profmuhayaofficial @dratiyahazmi @drhalina yang juga turut bersama dalam majlis

Kepada keluarga @shuibsepahtu dan almarhumah @sitisarahraissuddin , salam takziah. Semoga bertemu dan berbahagia di syurga Allah yang kekal abadi. 

Al - Fatihah

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Follow Us

facebook logoinstagram logotwitter logolinkedin logo

Copyright 2020-2024 Insiflow.com