@dianaamir

D I A N A A M I R

Malaysia
.
Kepulangan Almarhumah Siti Sarah Raisuddin ke hadrat Ilahi membangkitkan- ustazah @ustazahasmaharun 

Majlis Takziah yang diketuai dan bacaan doa oleh ustazah @isfadiah, 
tazkirah daripada ustazah @ustazahasmaharun 
dan bacaan Yassin diketuai oleh ustazah @asnimansor . Syukran sahabat @thekhadijahs dan ahli keluarga yang bersama pada majlis pagi tadi.

@lisasurihani @nadia.brian @jihanmuse @sherry_alhadad @ayeshasyahira @elizadsharifuddin @lizahanim79 @farahlee_ @lufyalaana @nurhelizahelmi @elfaezaulhaq @elfiraloy @daphneiking @rnadiasabrina @sheraaiyob 
@dianaamir @bettyrahmad @tymfatimah @hanaalmauzah dan ramai lagi yang saya tidak dapat lihat kembali nama2 mereka, tetapi semoga Allah menerima doa2 anda semua.

JZK @ustazahnorhafizahmusa @profmuhayaofficial @dratiyahazmi @drhalina yang juga turut bersama dalam majlis

Kepada keluarga @shuibsepahtu dan almarhumah @sitisarahraissuddin , salam takziah. Semoga bertemu dan berbahagia di syurga Allah yang kekal abadi. 

Al - Fatihah

. Kepulangan Almarhumah Siti Sarah Raisuddin ke hadrat Ilahi membangkitkan- ustazah @ustazahasmaharun Majlis Takziah yang diketuai dan bacaan doa oleh ustazah @isfadiah, tazkirah daripada ustazah @ustazahasmaharun dan bacaan Yassin diketuai oleh ustazah @asnimansor . Syukran sahabat @thekhadijahs dan ahli keluarga yang bersama pada majlis pagi tadi. @lisasurihani @nadia.brian @jihanmuse @sherry_alhadad @ayeshasyahira @elizadsharifuddin @lizahanim79 @farahlee_ @lufyalaana @nurhelizahelmi @elfaezaulhaq @elfiraloy @daphneiking @rnadiasabrina @sheraaiyob @dianaamir @bettyrahmad @tymfatimah @hanaalmauzah dan ramai lagi yang saya tidak dapat lihat kembali nama2 mereka, tetapi semoga Allah menerima doa2 anda semua. JZK @ustazahnorhafizahmusa @profmuhayaofficial @dratiyahazmi @drhalina yang juga turut bersama dalam majlis Kepada keluarga @shuibsepahtu dan almarhumah @sitisarahraissuddin , salam takziah. Semoga bertemu dan berbahagia di syurga Allah yang kekal abadi. Al - Fatihah

August 09, 2021

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com