@dianaamir

D I A N A A M I R

Malaysia
Demikianlah kehidupan seorang hamba Allah.. yang mengabdi diri pada Dia.. Allahuakhbar..

Ambil iktibar, faham erti hidup. Terima kasih untuk perkongsian @nadiralnuri 😭

Posted @withregram • @nadiralnuri Allah.
.
Tersentap kejap bila baca berita daripada @shuibsepahtu tentang pemergian @sitisarahraissuddin 
.
Saya baru dihubungi Siti Sarah sebelum raya haji lepas untuk beliau ikuti program korban di Gaza kami.
.
Masa tu saya terkejut bila beliau maklumkan nak korbankan seekor lembu dengan harga belasan ribu ringgit, bukan satu bahagian saja, seolah beliau sedang mengejar memberatkan timbangan amal kebaikannya yang terakhir.
.
Selepas itu beliau kerap berhubung dan bertanya tentang keadaan saudara-saudara kita di Palestin.
.
Rupanya Allah takdirkan, nyawa beliau diambil dalam keadaan beliau memikirkan umat, peduli dengan nasib mereka malah telah didoakan ratusan penduduk di sini yang merasa daging pada tahun ini.
.
Beruntunglah dikau, diberi syahid dunia sambil didoakan ratusan keluarga syuhada' akhirat di bumi berkat.
.
Semoga engkau tenang di sana, al-fatihah.

Demikianlah kehidupan seorang hamba Allah.. yang mengabdi diri pada Dia.. Allahuakhbar.. Ambil iktibar, faham erti hidup. Terima kasih untuk perkongsian @nadiralnuri 😭 Posted @withregram • @nadiralnuri Allah. . Tersentap kejap bila baca berita daripada @shuibsepahtu tentang pemergian @sitisarahraissuddin . Saya baru dihubungi Siti Sarah sebelum raya haji lepas untuk beliau ikuti program korban di Gaza kami. . Masa tu saya terkejut bila beliau maklumkan nak korbankan seekor lembu dengan harga belasan ribu ringgit, bukan satu bahagian saja, seolah beliau sedang mengejar memberatkan timbangan amal kebaikannya yang terakhir. . Selepas itu beliau kerap berhubung dan bertanya tentang keadaan saudara-saudara kita di Palestin. . Rupanya Allah takdirkan, nyawa beliau diambil dalam keadaan beliau memikirkan umat, peduli dengan nasib mereka malah telah didoakan ratusan penduduk di sini yang merasa daging pada tahun ini. . Beruntunglah dikau, diberi syahid dunia sambil didoakan ratusan keluarga syuhada' akhirat di bumi berkat. . Semoga engkau tenang di sana, al-fatihah.

August 09, 2021

Disclaimer

The data provides is not authorized by TikTok. We are not an official partner of TikTok.

Use of materials from the resource is permitted only with a link to our resource.

Copyright © 2024 insiflow.com